Saturday, December 5, 2009

finally on stage

駒場大学祭でファッションショーが行いました。僕(マレーシア)とケリーさん(マレーシア)とシャーヒダさん(シンガポール)も参加しましたよ。マレーシア・シンガポールの伝統的な服を着て、モデルの様にステージで cat walkしました。ケリーさんの服は僕が作ったよ。。手作りのバジュクロン~とても楽しかった。。またチャンスがあればぜひぜひ参加したいですね~
we were on stage, wearing baju melayu (me), baju kurung (Kelly), and baju kebaya (Syahidah) during Komaba Festival.. we had a lot of fun, and was very proud to share our traditional clothes (baju melayu, baju kurung and baju kebaya) with other people at the festival. I made that baju kurung for kelly.. and i'm sooo happy because my home made baju kurung was on stage that day!!
berlagak gaya model atas pentas semasa festival komaba.. kami terlibat dalam pertunjukkan fesyen memperagakan baju kebangsaan negara masing-masing..



on stage!! (sorry the pics not really clear)


after the show..ショーの後。。i dont remember the guy next to me from which country...


Ambassadors from Malaysia.. thanks to Kelly for wearing that baju kurung during the show.. マレーシアの代表~僕が作ったバジュクロンを着てくれて有難う~

No comments:

Post a Comment