Monday, May 10, 2010

to be a better man

側にいって欲しい~誰か~ww
俺の話を聴いて欲しい~~
先週から昨日までめちゃめちゃ忙しかったわ~
でも昨日のエベントは上手く 出来たから、嬉しかった。またきかせて下さいって、また来て下さいって、今日のエベントは楽しかったって。。。俺は幸せだわ~
みんなありがとう ね~
so event smalam sangat sronok. never thought sambutan yang diterima amat2 bagus sekali dan di luar jangkaan. thanks to team yg bekerja keras menjayakan program semalam. Penyertaan dari peserta program pun amat memuaskan. Ada response dan banyak soklan yang dikemukakan.
Thanks to u guys.. Honestly aku juga belajar tentang banyak perkara semalam. Jumpa semua warga seri kampar yg sporting dan best, membuatkan semangat aku untuk berkongsi pengalaman dgn mereka membuak2. Hope u guys happy and bersemangat utk belajar sungguh2 for ur exams ok.. Wish u all good luck and berjaya dalam setiap apa yang korang lakukan.
Sebenarnya semalam aku juga bercakap dan berpesan pada diri sendiri untuk menjadi manusia yang lebih baik. Kadang-kala dugaan dan cabaran yg datang buat aku lelah untuk teruskan perancangan hidup aku. But mendengar ulasan dari students dan feedback yang positif membuatkan aku rasa aku perlu menjadi lebih kuat dari biasa. Thanks guys kerana you all smer secara tak langsung memberi aku semangat dan azam untuk memberikan yang terbaik dalam setiap apa yg aku lakukan!!!
Harap student2 yg mengikuti program semalam juga begitu.. Sentiasa berusaha untuk menjadi lebih baik dan seterusnya menjadi yang terbaik..
Ada rezki kita jumpa lagi~~

so ni gambar semasa program berlangsung.. tak sempat nak tangkap banyak sbb busy bercakap dari pagi sampai petang..~~

No comments:

Post a Comment