Saturday, February 12, 2011

Berhari Sabtu Di Office~

Seharian suntuk menghabiskan masa di office..
sungguh bahagia (please read as Su*ks GILA)...
Jika orang-orang lain sedang sibuk dating dengan buah hati masing-masing, or paling koman pun tedo melepak kat rumah (hari mendung dan hujan renyai mmg shiok tedo)... aku pulak terperuk dalam office macam dalam tahanan.

Harapan aku masa berlalu begitu pantas kerana aku mahu segera meninggalkan office pada hari sabtu yang mulia ini...

Aku juga memblog untuk menghilangkan rasa buhsan di benak hati aku!! (dlm hati still feel like &*%^&*%^$&$)...

I miss u so much.. thats so true.. 2 weeks tak jumpa feel like 2 years.. hurry hurry come back KL so we can go dating!!

Recently kerap juga aku pergi ke Gym.. mahu burn lemak2 yang degil melekat kat perut.. haizz cam haper je kan... and dalam masa seminggu saja berat aku dah kurang.. wakakaka waka waka eyy eyy...!!
later kalau gym depan office aku nih bukak lagi, aku mahu singgah sekejap la.. paling kurang pun mahu buat aktiviti yg boleh kembangkan aku punya dada..(semalam aku tersasul cakap kat my collegues mahu makes my BREAST bigger instead of CHEST.. diorang ketawa guling-guling dekat office.. dalam hati menyumpah.. dammit!! lol).. or just lepak dalam bilik sauna yang sememangnya aku suka sejak aku di Jepun lagi!! Shiok ooo, badan pun rasa fresh!!

Selepas itu mahu ke Nagoya Textile membeli belah kain untuk dibuat baju.. or kalau tak ada sale mungkin aku kan meneroka Kamdar pula.. banyak pilihan dengan harga yang hebat.. CNY sudah habis, aku rasa sale pun sudah tak ada lagi kot.. but tinjau-tinjau saja la!!!

Bercakap tentang CNY, this year sangat2 meriah.. aku dapat angpau 3 angka!! hahaha!! tak cukup kuat.. kena ketawa cenggiini!! wahahhahahahahahhaha... if Raya Aidilfitri, bukan setakat 3 angka, maybe 4 angka pun bulih hilang jika ramai sanak saudara.. tu belum termasuk jiran tetangga... sigh...

Dekat pantry di office juga sungguh banyak makanan.. dalam tidak aku sedari, sudah hampir setengah balang aku habiskan kerepek yang sugguh sedap rasanya...

Ni aku nak bg cadangan kat boss aku.. eventho aku tahu dia tak kuasa nak baca blog2 nih.. some more dia tak mungkin paham bahasa melayu if im not translate this to Japanese.. .. cadangan nya berbunyi begini!!
" Boss, I rasa lebih baik kita tak open office during saturday n sunday becoz membazir letric n aircond saja..." ...

i dont think she will agree!!! ;(

Ciou!!

No comments:

Post a Comment